Al bij het eerste contact was het gevoel goed. “Alles werd duidelijk uitgelegd en de sfeer was prettig. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Het was voor mij ook een geruststellende gedachte dat de ingreep plaatsvindt in een ziekenhuisomgeving.”
Huiselijk gevoel
De behandeling zelf vond ze spannend, maar die verliep soepel. “Het team was ontzettend vriendelijk en stelde me goed gerust. Wat ik ook heel leuk vond: er liep een koffiejuffrouw rond tijdens het wachten. Dat gaf een huiselijk gevoel.”
Minder vermoeid
Ook het herstel ging boven verwachting goed. “Ik heb weinig tot geen last gehad. De instructies voor de nazorg waren duidelijk en dat hielp om alles goed te laten verlopen.” En het resultaat, dat mag er zijn! “Ik ben ontzettend blij. Mijn ogen voelen minder vermoeid en ik hoef mijn voorhoofd niet meer aan te spannen. Het voelt zoveel lichter.”
Goed gevoel
Ze kijkt dan ook met een goed gevoel terug op het hele traject. “Ik zou deze behandeling zeker aanraden. Alles werd goed uitgelegd, ik voelde me serieus genomen en de begeleiding was professioneel. Na afloop kreeg ik zelfs een goodiebag met informatie en littekencrème. Dat vond ik echt zo’n attent gebaar. Dat laat zien dat er aandacht is voor de patiënt. Ik voelde me gedurende het hele traject goed verzorgd.”